Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

vallási ellentét=kamu?

 2013.08.01. 16:51

mostanság nem sok dolog történik velem,mondhatni,semmi, ezért nem is írok

nehezen bírom a meleget

viszont rendszeresen jönnek a kommentek, a privát üzik, és az e-mail-ek

tegnap volt egy elég ronda végkifejletű beszélgetésem egy fiatal lánnyal,aki szintén innen keresett meg

neki is felajánlottam,mint mindenki másnak,hogy válaszolok minden kérdésére

így is tettem, még képet is küldtem (én marha), de ő elégedetlen volt, mondván szerinte nem így néz ki egy vámpír

de hogy ,azt már nem tudta megmondani

aztán a vámpír bibilia kapcsán (amit  a mai napig nem tudom,micsoda), szóba került a vallás

eleve nem akartam belemenni, de nyaggatott, úgyhogy mégis belementem

kiderült, hogy szöges ellentétek feszülnek köztünk (ez 99%-ban így van), erre elég hisztérikus stílusban ezt írta nekem: "Te csak ezt hiszed h vámpir vagy de nem. Kamu. Bolondok házába kéne zárni téged."

na kérem

mondjuk nem tudom,miből szűrte le, hogy kamu vampire vagyok, csak mert ellentétes a vallásunk

ezek után komolyan fontolóra veszem, hogy szóba álljak-e egyáltalán valakivel privátban

fél éjszakát kínlódtam vele,hogy a hülye kérdéseire türelmesen válaszoljak, erre jön ezzel a baromsággal

jó, mentségére legyen mondva, fiatal még

majd megtanulja, hogy mükszenek az ilyen dolgok

de felb*szta az agyamat

minek kínlódtam vele?

és az is az igazsághoz tartozik,hogy alakult már itt ki egy nagyon jó kapcsolatom egy lánnyal, tavasz óta levelezünk

szóval még nem tudom,hogy döntök

na, jó napozást nektek

     

A bejegyzés trackback címe:

https://zerogirl.blog.hu/api/trackback/id/tr915438555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása