Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Depi

 2013.04.24. 01:00

hát ez tök jó, mert a rendszer nem enged hozzáférni a saját naplómhoz, mármint ehhez:)

mert van olyan is, amiben leírom a mindennapjaimat, de kihagyom azt,ami-aki vagyok

amúgy azért nem írtam 1000 éve, mert semmi érdekes nem történik velem

illetve, igen

merthogy úgy gondoltam, vega leszek, és nem fogok vért inni

már kb egy hónapja gyakorlom is ezt a fajta önkínzást, de asszem,itt a vége

a múlt héten már olyan szinten bedepiztem, hogy valamelyik este tök részegre ittam magam, pedig nem szoktam inni

a Kedvesnek bőgtem a chaten, és megbeszéltük, hogy hétvégén sürgősen pótoljuk "vashiányomat", de mégse lett belőle semmi, ugyanis pont akkor nem éreztem szükségét annyira

de ez így tovább nem maradhat, úgyhogy nem fogom megerőszakolni a saját természetemet

amikor hozzájutok a vérhez, életvidám, és kiegyensúlyozott, nyugodt vagyok

ha meg elvonom magamtól, akkor meg egy idegbeteg, depis, halálvágyó, bőgőmasina

nem ez volt az első alkalom, hogy megpróbáltam "leszokni"

de minek is szoknék le?

elvégre ez nem egy káros szenvedély, hanem a lételemem

ez vagyok

vámpír

images_1.jpeg

A bejegyzés trackback címe:

https://zerogirl.blog.hu/api/trackback/id/tr985243982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása