Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

E-mail

 2013.09.12. 21:44

na jó,most untam meg,mármint ezt a hülye rendszert

többen akartok privátban beszélni velem, de én hiába üzenek vissza, az nem jut el hozzátok, illetve előfordult ilyen eset nem is egy alkalommal

szóval adok egy e-mail címet, ide írhattok nekem, és vissza fogok írni

demonlove09@citromail.hu

igen, tudom, hogy akikkel már eddig is leveleztem,azoknak más címet adtam meg (mielőtt leharapnák a fejemet,hogy átvertem bárkit is stb), de ezt az e-mail címet direkt erre a célra készítettem, szóval ide csak innen fognak jönni a levelek

egyébként visszaszoktam a "piára",igaz,még csak egyszer ittam, kb 3 hete

1 hete hirtelen meghalt valaki,aki fontos nekem, úgyhogy most eléggé meg vagyok zergülve

A bejegyzés trackback címe:

https://zerogirl.blog.hu/api/trackback/id/tr135509502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása