Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

VÉRSZOMJ

 2013.02.15. 23:24

kaptam egy e-mailt

érdekel valakit a blogom

ez nagyon jó érzés, mert az igazat bevallva, azt hittem, egy 21.századi vámpír dolgai igazából senkit nem érdekelnek

vagy pedig nem hisznek nekem, pedig az igazság a szemük előtt van

vagy írtam már ezt?

100 éve nem tudtam a blogom közelébe  sem nézni
sok a munkám, és más irányban is eléggé elfoglalt vagyok mostanában
írni kellene megint,ahogy beszúrom a vérvételi tűt az erébe, és elkezd folyni rajta az éltető folyadék egyenesen a számba langyosan, finoman
persze előbb szeretek nyalakodni
kis lándzsával megszúrom az ujjbegyét többször és több helyen, így lehet érezni az ízeket a legjobban
a vér alapvetően sós, de vannak,akik azt mondják,édeskés
én azt szeretem, amikor jó vasas
a karácsonyi nagy zaba után nem volt finom, mert tiszta sós volt

és természetesen ő sem marad szomjas

a múltkor tiszta lilára szívta a kézfejemet, mert magamnak oda szoktam szúrni, de ő még akkor szívja,ha ömlik a tűn keresztül

közben szentül állítja, neki nincs szüksége a véremre

eléggé szomjazok mostanában, már írtam szerintem,hogy csak hétvégén találkozunk

szerdán már holt fáradt vagyok, csütörtökön már mint egy kiszáradt sivatag
 esetleg meghívna valaki egy italra2477869-424174-pretty-woman-vamp-with-glass-and-blood-sensual-sexuality-gaze.jpg? :) (csak vicceltem) vagy mégsem? bármikor elfogadom :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zerogirl.blog.hu/api/trackback/id/tr635082856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Drav 2013.02.19. 00:11:37

"az igazat bevallva, azt hittem, egy 21.századi vámpír dolgai igazából senkit nem érdekelnek"

Ezt komolyan írtad..? :-D

"vagy pedig nem hisznek nekem"

Nem szabad mindenkiben bízni..mindenkinek hinni, főleg most már. Nagyon sok az unatkozó tizenéves aki azzal tölti az idejét, hogy másokat hülyítsen..
Szerepjátékosok stb..

"esetleg meghívna valaki egy italra"

Na gyere ;-)

ZeroGirl 2013.02.19. 00:15:14

@Drav: hát tudod, már elég régen voltam tizenéves
bár most is az lehetnék
de hát fölöttem is jár az idő :)
amúgy sosem unatkoztam, és nem szoktam hülyíteni senkit
most sincs időm hülyíteni senkit, meg szerepjátékozni sem

Viki1989 2013.03.26. 21:38:34

Ha komolyan az vagy aminek mondod magad akkor szeretnék veled találkozni.
süti beállítások módosítása