Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Little-bloody-tasty

 2013.04.26. 01:43

ma a tesóm elhozta  a kislányát

nagyon aranyos, egy csomót játszottam vele

aztán leült vele egy asztalhoz a másik szobában, és a kislány elkezdte a papírokat söprögetni az asztalon a kis kezével, és az egyik megvágta az ujját

hozta ám át a tesóm, nem gondolt bele, hogy pont hozzám

én rögtön felugrottam, hogy adok rá gyógyító puszit

egyébként alig volt véres, mert a papír, amivel elvágta, már letörölte, meg annyira nem vágta meg

a mutatóujjának, vagy középső ujjának a belső felét vágta el, és én lenyaltam

legszívesebben az egész kicsi kezét a számba vettem volna, hogy minden hangyányi részt lenyaljak, nehogy kárba vesszen bármi is

rúzsomon át is éreztem tiszta vérének selymes ízét, és ettől felpezsdült a vérem, egészen új lendületet kaptam

kicsit megszívtam, nem nagyon, és a kislány rámmosolygott

drága kicsikém, bárcsak benned is lenne a véremből

az ilyen dolognak olyan meghittnek kellene lennie, de csak egy perc lehetett, mert vigyáznom kellett, nehogy bárki is gyanút fogjon

kínszenvedés volt elszakadni a kicsi kéztől

puszit kellett színlelnem, bár asszem a tesóm gyanút fogott, de már mindegy volt

megkaptam, amit akartam :)

images-.jpeg

A bejegyzés trackback címe:

https://zerogirl.blog.hu/api/trackback/id/tr825247504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZeroGirl 2013.06.26. 02:53:46

Annamari,honnan tudnám, hát onnan, hogy létezem :)

_Netti_ 2013.06.30. 22:03:30

Szia. Ne haragudj, hogy csak így ismeretlenül írok. Azért se, hogy ide, mivel ez nem egészen kapcsolódó téma. A lényeg az, hogy egy könyvet keresek, legalábbis néhány adat jó lenne róla. Az úgynevezett Vámpír Bibliát. Azért írtam, remélvén, hogy tudsz róla valamit. Válaszodat köszönöm!

ZeroGirl 2013.06.30. 22:05:11

Netti, még sosem hallottam vámpír bibliáról.
amúgy a biblia szó hallatára már feláll a szőr a hátamon
fúúúúúj
süti beállítások módosítása