Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 2013.08.20. 22:51

jó régen nem írtam, igazából azért,mert semmi érdemleges nem történik velem

nem ittam már vagy 3 hónapja, nem akarok az lenni,aki vagyok

van is minden bajom, beteg vagyok, de bízom benne,majd csak túl leszek rajta

ehhez hatalmas erőt és segítséget kapok

hogy honnan?

ti azt mondanátok, lentről

de lehet, nekem a lent, az fent van

mindenek felett

itt meg kapok hideget-meleget

nem mintha ez zavarna, mindenkinek lehet saját véleménye, és ezt természetesen hangoztathatja is

van,aki azt kérdezte,miért kezdtem el írni ezt a naplót

azért, mert szeretem megörökíteni a dolgaimat

van másik naplóm is, a mindennapjaimat írom le benne

igazából magamnak írok

sokat vagyok egyedül, és így olyan,mintha valakinek elmondanám, ami bennem van, viszont a blog nem osztja az észt, csak "meghallgat"

írják,hogy sokan nem hisznek nekem, és bizonyítsam be az állítasaimat

nos,mindenkinek szíve joga azt hinni,amit akar

én senkire nem akarok semmiféle nézetet, és senkit sem fogok győzködni semmiről

ha hisz nekem, akkor jó, ha nem, én akkor is az maradok,aki előtte voltam

többek írtak nekem mail-t, azoknak mindig visszaírtam

TONYMONTANA666! a hozzászólásodat nem azért moderáltam ki, mert hazugnak nevezel, hanem mert oblemocskos hangnemet ütsz meg,és azt meg nem tűröm el

te tényleg ilyen bunkó vagy, hogy normálisan nem tudod kifejezni magad? és ha igen,akkor nem szégyelled a 666-ot a neved után? vagy csak divathóbort ez nálad? akkor még nagyobb gáz


na, szóval ezek vannak mostanában

A bejegyzés trackback címe:

https://zerogirl.blog.hu/api/trackback/id/tr385468915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása